بهترین کیف پول های بیت کوین سال 2023

بهترین کیف پول بیت‌کوین چه نام دارند؟ هنگامی که اولین بیت کوین خود را خریداری می‌کنید، باید تصمیم‌بگیرید که آن را در کجا قرار دهید. کیف پول بیت‌کوین، نه‌تنها به‌عنوان یک صندوق دیجیتالی فوق امن عمل می‌کند، بلکه به‌عنوان برنامه‌ای که برای مدیریت بیت‌کوین خود استفاده‌می‌کنید هم عمل‌می‌کند.

بهترین کیف پول بیت کوین به شما امکان می‌دهد بیت کوین (و سایر ارزهای دیجیتال) را ارسال و دریافت کنید، بین ارزهای دیجیتال معامله کنید، راه‌های جدیدی برای استفاده از بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود کشف کنید، به‌روزرسانی‌ها و اخبار بازار را دریافت کنید و حتی با قراردادهای هوشمند تعامل‌کنید.

در این راهنما ما شما را با فاکتورهای کلیدی که در انتخاب کیف پول بیت کوین باید در نظر بگیرید، آشنا می‌کنیم و به شما تعدادی از بهترین کیف پول بیت کوین را معرفی می‌کنیم.

 

بهترین کیف پول بیت‌کوین چیست؟

ورود به ارزهای دیجیتال می‌تواند دلهره‌آور باشد. گزینه‌های زیادی برای کیف پول بیت‌کوین و هم‌چنین، ارزهای دیجیتال وجود دارد. البته پروژه‌ای که در رأس این صنعت قرار دارد، بیت‌کوین (BTC) است!
این راهنما، همۀ چیزهایی را که برای راه‌اندازی کیف پول بیت کوین خود نیاز دارید و بهترین کیف پول بیت کوین را برای نیازهای شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

چه انواع کیف پول های رمزنگاری وجود دارد؟

تعدادی کیف‌پول رمزنگاری مختلف، از جمله کیف‌پول‌های دسکتاپ، موبایل، وب، سخت افزار و کاغذی وجود دارد. همان‌طور که در ادامه خواهیم‌دید، همۀ این‌ها، مزایا و معایب خود را دارند.

بهترین ولت های بیت کوین

کیف‌پول‌های دسکتاپ، داده‌های بیت‌کوین را روی یک کامپیوتر رومیزی ذخیره‌می‌کنند. شما می‌توانید کلیدهای خصوصی خود (مشابه رمزهای‌عبور حساب) را در برخی از این کیف‌پول‌ها ذخیره‌کنید و بیت‌کوین را در رایانۀ خود ارسال و دریافت کنید. این کیف‌پول‌ها، فقط به‌اندازۀ دستگاه دسکتاپ شما ایمن هستند، بنابراین، یک نقطۀ ضعف احتمال آسیب‌پذیر بودن وجوه در برابر ویروس‌ها یا هکرها است.

 

چگونه بهترین کیف پول بیت‌کوین را انتخاب کردیم؟

ما لیست کیف پول بیت‌کوین خود را بر اساس نوع، هزینۀ خرید، سهولت استفاده و اینکه آیا صرافی مخصوص به خود را برای خرید و فروش بیت‌کوین دارد یا خیر، قضاوت کردیم.

ما هم‌چنین، مزایا و معایب کلی را هم گنجانده‌ایم تا به شما بفهمانیم که چگونه بهترین کیف پول بیت کوین را برای نیازهای خود انتخاب‌کنید.

کیف پول بیت کوین چیست؟

کیف پول بیت‌کوین، یک برنامۀ نرم‌افزاری است که به‌عنوان یک “حساب” برای وجوه شما و با ذخیرۀ داده‌های مورد نیاز برای دسترسی به آن عمل‌می‌کند.

می‌توانید از کیف پول بیت‌کوین خود برای دسترسی به بیت‌کوین یا ارسال و دریافت وجوه بیش‌تر استفاده‌کنید. کیف‌پول شما دارای یک کلید عمومی، شبیه به شماره‌حساب، و یک کلید خصوصی است که به‌عنوان رمز عبور عمل‌می‌کند. می‌توانید یک کیف پول بیت کوین را مانند یک کیف‌پول معمولی برای پول‌های معمولی مانند یورو یا دلار در نظر بگیرید – ارز شما در کیف پول بیت‌کوین شما نگه‌داری می‌شود.

هنگامی که یک کیف پول بیت‌کوین می‌سازید، آدرسی دریافت می‌کنید، رشته‌ای از اعداد و کاراکترها که کیف‌پول را مشخص می‌کند. این کلید عمومی نامیده می‌شود. شما هم‌چنین، یک کلید خصوصی، مانند رمز عبور دریافت می‌کنید. این کلید خصوصی کیف پول بیت کوین، برای انتقال وجه از کیف شما به کیف پول دیگری لازم است. برای دریافت وجه، نیازی به انجام هیچ‌اقدامی یا استفاده از رمز عبور ندارید.

برخی از کیف پول‌ها نگهدارنده هستند، به این‌معنی که شما کلیدها را کنترل نمی‌کنید – این شبیه به کنترل مستقیم بانکی بر پول در حساب بانکی شما است، و همین هدف را دنبال‌می‌کند، یعنی تقسیم‌کردن یا منحرف‌کردن مسئولیت مراقبت از وجوه شما. به یک حرفه‌ای برخی از مردم کیف‌های غیرحضوری را ترجیح‌می‌دهند، که بیش‌تر شبیه راه‌رفتن با پول نقد در جیب یا نگه‌داشتن پول زیر تشک است.

استفاده از کیف‌پول غیرحضوری BTC به این‌معنی است که شما مسئول وجوه هستید و مسئول نگهداری آنها هستید.

 

لیست بهترین کیف پول های بیت کوین

در اینجا راهنمایی است که ما، در مورد 8 کیف پول برتر بیتکوین برای سال 2023  آوردیم. بازار بیتکوین در حال رونق است، با علاقه نهادی و پذیرش جریان اصلی، اکنون در سطوح بی‎سابقه‎ای، تقاضا برای آگاهی از بهترین کیف پول بیت‌کوین، زیاد شده است.

زمان هیجان‌انگیزی برای خرید بیتکوین است و برای سرمایه‌گذاران احتمالی. اولین‌قدم، انتخاب یک کیف‌پول ایمن و موثر برای ذخیرۀ وجوه خود است. پس، بیایید نگاهی به گزینه‌ها بیندازیم.

کیف پول بیت کوین

 

8 کیف پول برتر بیت کوین (BTC) در سال 2023

 

1. CryptoWallet.com

ما CryptoWallet.com را به‌طور خاص، برای هدف قرار دادن مشکلاتی که در کیف‌پول‌های محبوب دیگر یافتیم، پیشنهاد می‌کنیم. به‌همین دلیل است که فکر می‌کنیم CryptoWallet.com بهترین کیف پول بیت‌کوین در بازار است.

  • نوع کیف پول: موبایل
  • هزینه خرید: رایگان
  • سهولت استفاده: بسیار آسان

 

مزایا

CryptoWallet.com  به شما در خرید، ذخیره، تجارت و فروش بیتکوین کمک می‌کند.

CryptoWallet.com  یک راه‌حل همه‌کاره است. این دارای ویژگی خرید و فروش داخلی است که به شما امکان می‌دهد صدها ارز دیجیتال را با پشتیبانی فیات برای یورو و پوند استرلینگ خریداری‌کنید.

حتی می‌توانید کارت رمزنگاری خود را سفارش دهید و در نهایت، بیت‌کوین یا بیش از 800 رمزارز دیگر را به‌عنوان پول واقعی خرج‌کنید!

این کارت در سال 2023 عرضه می‌شود. توانایی خرج‌کردن ارزهای دیجیتال به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه‌ها، واقعاً راه‌حل ما را متمایز می‌کند، چون این برنامه، همۀ چیزهایی را که برای بیت‌کوین نیاز دارید در یک مکان در اختیار شما قرار می‌دهد.

در نهایت،CryptoWallet.com  در واقع به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق برنامۀ پاداش ما، درآمد کسب‌کنند. وقتی با استفاده از کد جوایز خود، دوستی را ثبت نام می‌کنید یا با CryptoWallet.com ارتباط برقرار می‌کنید، در رمز بومی SPEND ما جایزه دریاف ‌می‌کنید!

 

معایب

همانند  Coinbase(در ادامه، معرفی‌می‌شود.)، کاربران کلیدهای خود را با CryptoWallet.com کنترل نمی‌کنند. باز هم، این یک ترجیح شخصی است. کاربرانی که دارای کیف‌پول کاغذی یا راه‌حل‌های غیرقانونی هستند، تنها به کلیدهای خود دسترسی دارند. با این‌حال، با استفاده از این کارت، می‌توانید به‌جای کیف‌پول‌های CryptoWallet.co، کیف‌پول‌های غیرقانونی را پیوند دهید و در صورت تمایل، مستقیماً از آنها وجوه خرج‌کنید.

البته، خود حضانت به معنای بدون مبادله، بدون کارت نقدی، بدون پشتیبانی مشتری، بدون انجمن و بدون برنامۀ پاداش است. ما، یک سطح امنیتی در سطح سازمانی و هم‌چنین، تمام مزایای ذکر شده در بالا را ارائه می‌دهیم. ما خوشحالیم که نام خود را به‌عنوان بهترین کیف پول موجود برای کاربرانی که به‌دنبال راه‌حل همه‌کارۀ کیف پول بیت کوین هستند، معرفی می‌کنیم.

2. کوینبیس Coinbase

کوین‌بیس، یک صرافی عمده ارز دیجیتال با گزینۀ کیف‌پول موبایل است.

  • نوع کیف پول: موبایل، وب
  • هزینه خرید: رایگان
  • سهولت استفاده: بسیار آسان

 

مزایا

Coinbase ، یک راه‌حل محبوب برای کسانی است که مایل‌به ثبت‌نام و خرج‌کردن ارزهای سنتی، مانند پوند و دلار در بیتکوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستند. استفاده از Coinbase آسان است و گزینه‌های امنیتی نگهبانی را به کاربران خود ارائه‌می‌دهد. این‌ها می‌توانند دلایلی باشند که کوین‌بیس را در لیست بهترین کیف پول بیت کوین قرار داد.

معایب

زمانی که کاربران بخواهند وجوه خود را از صرافی خارج‌کنند، کوین‌بیس، کارمزد برداشت را دریافت می‌کند. کاربران می‌توانند وجوهی را به کیف‌پول‌های غیرقانونی ارسال کنند، اما هیچ‌راهی برای استفاده از این وجوه برای خرید آنلاین محصولات معمولی، با استفاده از Coinbase وجود ندارد. کاربران، کلیدهای خصوصی خود را با Coinbase کنترل نمی‌کنند، چون این، یک راه‌حل نگهبانی است. برخی از متخصصان رمزنگاری ترجیح می‌دهند که کلیدهای خود را “مالک” کنند تا این‌که آن‌ها را به یک نگهبان بسپارند، اما این یک ترجیح شخصی است.

3. گاوصندوق مدل T

 

  • نوع کیف‌پول: سخت‌افزاری
  • هزینه خرید: 169 پوند
  • سهولت استفاده: پیشرفته

 

مزایا

Trezor  کیف‌پول‌های سخت‌افزاری را ارائه می‌کند که امنیت بهتری نسبت به راه‌حل‌های آنلاین غیرقانونی ارائه می‌دهند. از تعداد فزاینده‌ای از ارزها پشتیبانی می‌کند و با کیف پول‌های آنلاین خاصی سازگار است.

معایب

باز هم، به‌عنوان یک کیف‌پول سخت‌افزاری، Trezor دارای چندین اشکال بزرگ در مورد سرعت، سهولت استفاده و دسترسی است.

4. لجر نانو ایکس

Ledger  یک شرکت کیف‌پول سخت افزاری است که از بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند.

  • نوع کیف‌پول: سخت‌افزاری
  • هزینه خرید:109 پوند
  • سهولت استفاده: پیشرفته

 

مزایا

Ledger Nano X  یک کیف‌پول آفلاین است که بهترین امنیت غیرقانونی موجود را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند نرم‌افزار Ledger را روی رایانۀ رومیزی خود راه‌اندازی‌کنند و Ledger Nano X را به‌عنوان یک درایو فلش USB به رایانه برای انتقال ارزهای دیجیتال وصل‌کنند.

اگر کیف‌پول سخت‌افزاری از بین‌برود، کاربران می‌توانند وجوه خود را بازیابی‌کنند، مشروط‌بر این‌که یک عبارت اولیه پشتیبان (سری عبارات عبور) را در مکانی امن نگه داشته باشند.

معایب

کیف‌پول‌های سخت‌افزاری، برای اکثر مصارف ناخوشایند هستند. راه‌اندازی نرم‌افزار بر روی رایانه، می‌تواند فرآیندی دشوار باشد. اگر کاربر متوجه یک فرصت معاملاتی ناگهانی شود و وجوه او تماماً آفلاین باشد، این امکان وجود دارد که قبل از این‌که بتواند کیف‌پول را متصل‌کند و وجوه خود را آنلاین بیاورد، فرصت از دستش رد شود.

اگر کاربر، عبارت اولیۀ خود را گم‌کند، وجوه در برابر تخریب یا از دست‌دادن کیف‌پول فیزیکی آسیب‌پذیر است.

5. SoFi

SoFi یک شرکت مالی آمریکایی است که خدمات مالی مختلفی از جمله کیف پول بیت‌کوین را ارائه می‌دهد. اما با این‌حال، سوفی را می‌توان در فهرست بهترین کیف پول بیت‌کوین گنجاند.

 

  • نوع کیف‌پول: موبایل
  • هزینه خرید: رایگان
  • سهولت استفاده: آسان

 

مزایا

SoFi، به کاربران، یک رابط ساده و یک راه‌حل کیف‌پول نگهبانی با پشتیبانی مشتری و محافظت از وجوه ارائه می‌دهد.

 

معایب

کیف‌پول بیت‌کوین، فقط در ایالات‌متحده موجود است و امکان برداشت بیتکوین به کیف‌پول غیرحضوری دیگر خارج از پلتفرم SoFi وجود ندارد و این امر، مفید بودن این برنامه را محدود می‌کند.

6. رابین هود

Robinhood، یک برنامه معاملاتی سهام است که پشتیبانی بیت کوین را هم ارائه می‌دهد.

  • نوع کیف‌پول: موبایل
  • هزینه خرید: رایگان
  • سهولت استفاده: بسیار آسان

 

مزایا

Robinhood، با رابط کاربری ساده و دسترسی‌به سهام و هم‌چنین، ارزهای رمزنگاری‌شده برای مبتدیان مناسب است.

معایب

درست است که رابین‌هود را به‌عنوان بهترین کیف پول بیت‌کوین، معرفی می‌کنیم، اما شما در واقع نمی‌توانید بیت‌کوین خود را با استفاده از Robinhood به کیف‌پول بیت کوین خارجی خارج کنید. در حالی که بسیاری از کاربران، از راحتی دسترسی به سهام لذت می‌برند، بیت‌کوین شما در یک سیستم حلقۀ بسته قفل شده است. Robinhood هم فقط در ایالات متحده موجود است.

 

7. میسلیوم

Mycelium، یک کیف‌پول بدون حاشیه و فقط بیت‌کوین است که برای ارسال و دریافت بیتکوین استفاده می‌شود.

 

  • نوع کیف‌پول: موبایل
  • هزینه خرید: رایگان
  • سهولت استفاده: متوسط

 

مزایا

Mycelium، به کاربران اجازه می‌دهد تا کارمزدهای تراکنش را سفارشی‌کنند تا کنترل بیش‌تری بر ارسال وجوه ارائه دهند.

معایب

کیف‌پولِ نسبتاً ابتدایی است، بدون پشتیبانی از ارزهای فیات یا سایر ارزهای دیجیتال، و به‌طور کلی فاقد ویژگی‌های اضافی است که کیف پول‌های مدرن را جذاب می‌کند.

 

8. خروج EXODUS

Exodus دو نوع کیف‌پول برای ذخیرۀ بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

  • نوع کیف‌پول: موبایل و دسکتاپ
  • هزینه خرید: رایگان
  • واحد پول فیات: خیر
  • سهولت استفاده: آسان

 

مزایا

Exodus، یک کیف‌پول با کاربری آسان و مناسب برای مبتدیان است. این کیف‌پول، از چندین ارز رمزنگاری‌شده پشتیبانی می‌کند و نسخۀ موبایلی به کاربران اجازه می‌دهد، بیتکوین را با ارز فیات خریداری کنند، یعنی ارزهای سنتی مانند پوند یا دلار.

 

معایب

Exodus فقط به کاربران امکان خرید بیت‌کوین با دلار آمریکا را ارائه می‌دهد، بدون اینکه گزینۀ ارز فیات دیگری در دسترس باشد. همچنین، هیچ‌راه آسانی برای خرج بیت‌کوین برای اکثر کالاها و خدمات با استفاده از کیف‌پول وجود ندارد.

 

در نهایت…

بازار خرید و فروش بیتکوین داغ است و هم‌چنان، افراد جدیدی وارد بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال می‌شوند. شاید شما هم می‌خواهید بدانید بیت‌کوین‌هایی را که می‌خرید، در کجا و کدام کیف‌پول نگه‌دارید. خب، ما در این مقاله، سعی‌کردیم بهترین کیف پول بیت کوین 2023 را به شما معرفی‌کنیم. امیدواریم که مورد توجه و استفادۀ شما قرار گیرد.

برچسب ها :