قیمت ویژه 4.999.000 تومان

سرفصل های آموزشی

سمینار زبان پول
آموزش صرافی ByBit
آموزش بروکر آرون گروپ و متاتریدر5
آموزش تریدینگ ویو
تحلیل تکنیکال
اندیکاتورها
آموزش CoinMarketCap
شروع معامله گری
آموزش صرافی KuCoin
آموزش صرافی OKX
آموزش صرافی Coinlocally
آموزش صرافی Coinex
آموزش ها و نکات متفرقه

دایرة المعارف تریدینگ

5/5

توضیحات

مهم نیست چی‌ بلدی چی بلد نیستی؛ توی دایرة‌المعارف خیلی چیزا واسه یادگرفتن هست …

اگر چیزی از بازارهای مالی نمی‌دونید، در دایرة‌المعارف از ابتدایی ترین پله ها تا تخصصی ترین موضوعات برای ترقی شما و تسلط بیشتر روی جوانب مختلف بازار های مالی برای شما گردآوری شده است.

طی این دوره با مفاهیم و اصطلاحات کاربردی در اصول و مقررات معامله‌گری، تدریس انواع روش های تحلیل، نحوه‌ی ایجاد معامله و مدیریت آن، ایجاد حساب در پلتفرم های مربوط به این حیطه، آموزش استفاده‌ی تخصصی از آن‌ها در راستای کسب درامد بیشتر از مارکت های بین‌المللی آشنا شده و با تمرین به ‌هریک چیره می‌شوید.

نحوه‌ی کار با تمامی ابزار های طراحی شده در پلتفرم های تحلیل را طی این دوره فرا گرفته و با استفاده از آنها تحلیل های قوی‌تری خواهید داشت.

آموزش تحلیل با امواج الیوت، الگو های هارمونیک، پرایس اکشن کلاسیک تا پیشرفته، تحلیل و درک انواع اندیکاتور ها و استفاده از اندیکاتور های مشابه، نحوه‌ی تحلیل با ابزار های موجود در نوار ابزار، انواع فیبوناچی و گن فن و تقریباً هر‌آنچه  کاربرد دارد در دایرة‌المعارف موجود می‌باشد و تنها کاری که شما باید انحام بدید اینه که وارد قسمت مورد نظر بشید و فارغ از هر حاشیه و اتلاف وقت خصوصا‌ آموزش مربوط به همان موضوع را ببینید بطوری که تمرکز شما مطلقاً روی درسی باشد که عنوان قسمت بوده است.

تمامی فایل های ضبط شده در طی دوره و به روز ضبط میگردد و به روز ترین اطلاعات به شما در طی این دوره منتقل میگردد.

لطفاً برای مشاوره قبل از خرید و همچنین پشتیبانی پس از خرید پکیج ، در پیامرسان تلگرام به ایدی oamoozpk پیام دهید.

 

در واقع دایره المعارف، دوره ای کاملاً مهندسی شده با آموزش تخصصی و تکنیکالی برای گرفتن سودهای چند برابری شما عزیزان است.

نگران نباشید معاملاتتان با سود بسته خواهد شد!

شما در این دوره از پشتیبانی و همچنین راهنمایی و مشاوره تیم آدام مرادی برخوردار خواهید بود و همچنین این آموزش قابلیت بکارگیری در بازارهای مالی را نیز دارد.